Dawid Świstek podczas pracy nad rekwizytem iluzjonistycznym

Pokaz iluzji na imprezie firmowej

Pokaz iluzji na imprezie firmowej to nie tylko atrakcja, ale także narzędzie do promocji marki. Dowiedz się, jak wykorzystuję efekty iluzjonistyczne, by wywoływać pozytywne emocje, bawić i integrować publiczność oraz reklamować produkty i usługi. 

Wywołaj emocje, by zbudować relacje  

Event marketing pomaga w osiągnięciu konkretnych celów biznesowych takich jak np.:

  • poprawa poziomu świadomości marki
  • wzrost sprzedaży
  • zwiększenie lojalności partnerów biznesowych i klientów
  • employer branding.

Event to okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami, potencjalnymi partnerami biznesowymi czy pracownikami. Może być to wydarzenie integracyjne dla pracowników, jak i promujące firmę na zewnątrz. Niezależnie od charakteru wydarzenia, event ma na celu wywołanie emocji oraz powiązanie ich z marką i wykształcenie postawy lojalności wobec niej. Musi budzić przekonanie, że biorą udział w czymś wyjątkowym i godnym uwagi.

Organizując wydarzenie firmowe, musisz zadbać o przyjemną atmosferę i atrakcje, stwarzające uczestnikom okazję do rozrywki i networkingu 

Iluzjonista na evencie —  dlaczego warto?

Pokaz iluzji wciąga wszystkich, bez względu na płeć, wiek czy wykształcenie. Uwielbiamy uczucie zdumienia, gdy na naszych oczach dzieją się rzeczy, których nie potrafimy wytłumaczyć. Chociaż na co dzień staramy się zrozumieć świat i dostosować do panujących reguł, iluzja sprawia, że o nich zapominamy.

Jak wygląda moja praca na evencie? Zależy to od rodzaju i charakteru wydarzenia oraz postawionego przez organizatora celu.

Iluzja jako rozrywka 

Na konferencjach i bankietach moje spektakle sceniczne „Silent Act” i „Cups and Balls” są zazwyczaj imprezą towarzyszącą lub przerywnikiem między częściami merytorycznymi np. wykładami eksperckimi i debatami. Mają na celu dostarczenie chwili relaksu.

Pokaz iluzji na evencie - Dawid Świstek
Pokaz iluzji Cups and Balls

Iluzja jako sposób na integrację

Iluzja close up (przy stolikach lub w wyznaczonym miejscu) to atrakcja oraz sposób na budowanie relacji między uczestnikami wydarzenia. Wciągam do zabawy pojedyncze osoby i grupy. Dzięki temu nawet osoby, które przyszły na wydarzenie same, mają pretekst do nawiązania rozmowy z innymi uczestnikami. Aby przełamać bariery, zachęcam ich do aktywnego udziału np. wykorzystuję ich przedmioty lub manipuluję produktem klienta, pokazując jego „magiczne zastosowanie ”.

Pokaz iluzji close up na imprezie firmowej
Pokaz iluzji close up na imprezie firmowej

Iluzja jako strategia targowa

Podczas targów zwiedzający są narażeni na wiele bodźców i komunikatów, dlatego przykucie ich uwagi i zainteresowanie ofertą firmową wymaga więcej niż rozłożenia materiałów reklamowych. Na tego typu wydarzeniach moją rolą jest zachęcenie uczestników do odwiedzenia stanowiska wystawcy.

Przemieszczając się po obiekcie, mogę animować gości i zapraszać ich w atrakcyjny oraz nienatrętny sposób do zapoznania się z ofertą klienta.  

Iluzja jako narzędzie promocji marki

Na eventy biznesowe przygotowuję także pokazy specjalne o charakterze reklamowym. Od manipulacji flagowymi produktami firmy, wykorzystanie barw firmowych po pojawienie się nowych produktów —  możliwości uwzględnienia marki w pokazie jest wiele. Produkt, który chcesz zareklamować, to dla mnie to kolejny magiczny obiekt, który mogę wykorzystać i stworzyć z  nim coś zupełnie nowego. 

Rekwizyty tworzę samodzielnie, dzięki czemu jestem w stanie przygotować dowolne efekty np. jak na filmie:

Efekt iluzjonistyczny z pojawiającym się logiem

Zapraszając mnie na swoje wydarzenie, masz pewność, że pomogę Ci w budowaniu relacji z Twoimi gośćmi i utrwaleniu w ich świadomości wizerunku Twojej marki.

Zachęcam do zapoznania się z moją ofertą pokazów iluzjonistycznych. Skontaktuj się, by uzyskać więcej informacji, jak mogę Ci pomóc w stworzeniu niezapomnianych wrażeń i wywołaniu pozytywnych emocji wśród uczestników Twojego wydarzenia!

Skontaktuj się!